Середа, 30.07.2025, 09:49
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Як забезпечити результативність - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Як забезпечити результативність
методистДата: Понеділок, 30.03.2015, 13:05 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Запрошуємо до конструктивної розмови наукових керівників МАН - працівників районної філії на базі БДЮТ та вчителів - керівників секцій поза філією МАН. Пропонуємо для аналізу та обговорення результати участі школярів в обласному етапі конкурсу МАН у 2014-2015 н.р. (див. у прикріпленні)

Проблема для обговорення: як забезпечити високу результативність на усіх трьох етапах конкурсу-захисту - 1. заочне оцінювання наукових робіт; 2. оцінювання навчальних досягнень з базових предметів; 3. захист наукової роботи.

Особливо проблемним є другий етап - контрольна робота з базового предмета. У чому причини? Який вихід із ситуації?!

Сподіваємося на ваше зацікавлення та практичну допомогу.
Прикріплення: ___-_2015.doc (66.5 Kb) · ___-2015.doc (346.0 Kb)
 
InnyskaKoshovaДата: Понеділок, 06.04.2015, 12:23 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
методист,Кошова І.І
Робота з талановитою молоддю в Україні проводиться на високому рівні,а МАН відіграє в цьому провідну роль,яка спрямована на розвиток і навчання як учнівської молоді,так і вчителів ЗНЗ та педагогів-позашкільників.Їм належить ключова роль у забезпеченні якісної освіти,зокема дослідницько-експерементального напряму позашкільної освіти.
Забезпечення високої результативності на усіх трьох етапах конкурсу-захисту полягають,на мою думку,у самій підготовці учнів в системі МАН.Особливо потрібно дати дитині можливість розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності,з урахуванням індивідуальних особливостей і нахилів.Перед тим як учасник проявив бажання взяти участь у конкурсі МАН, необхідно провести діагностику  щодо визначення рівня готовності учня,його інтересу до наукової діяльності.Також ефективною формою підготовки школярів до написання науково-дослідницької роботи і це в подальшому може забезпечити високу результативність проведення у школах колоквіумів.Наступим і важливим кроком є вибір теми дослідження,яке забезпечить учневі наполовину успішне виконання роботи.
 
контактыДата: Понеділок, 06.04.2015, 14:25 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, щоб був більш якісний результат з контрольної роботи потрібно більше уваги приділяти підготовці до контрольної роботи з математики.
1. Потрібно посилити індивідуальну роботу  з ученицею під час проведення уроку.
2. Систематично здійснювати підготовку учениці в позаурочний час.
3. В зв'зку з тим, що дитина вперше бере участь в роботі МАН, - вона розгубилась, була схвильована. Тому потрібна морально-психологічна підготовка учениці.
4. В процесі написання МАН, виявилось, що дитина втратила інтерес до роботи, очевидно невчасно було включено важелі стимулу та мотивації.
На мою думку, при написанні роботи слід обирати таку ученицю, яка бажання працювати. 

Додано (06.04.2015, 14:10)
---------------------------------------------
Причиною низької оцінки  контрольної роботі з біології були складні завдання випереджуючого характеру, а також завдання попередніх років, які забулись з часом.
При підготовці до виконання контрольної роботи з профільного предмету, треба було б більше уваги приділити індивідуальній роботі з дитиною.
Для успішної підготовки дитини, потрібна співпраця вчителя, психолога, батьків, адміністрації школи.

Додано (06.04.2015, 14:25)
---------------------------------------------
Вузька тема дослідницької роботи не дає змоги охопити весь теоретичний матеріал з профільного предмету.
До написання контрольної роботи потрібно готуватись в рази більше , ніж до написання дослідницької роботи.
В контрольній роботі зустрічаються питання міжпредметгного характеру, тому бажано, щоб дитина була сильною в усіх предметах гуманітарного чи природничого циклу.
Для успішної підготовки дитини до написання контрольної роботи з окремого предмету потрібно:
1)Постійне бажання дитини вчитися, поглиблювати знання з конкретного предмету і розширювати з інших.
2)Бажання дитини писати роботу МАН, повинно бути зрілим.
3)Науково-дослідницька робота може бути основою для свідомого вибору майбутньої професії.

 
колега4322Дата: Вівторок, 07.04.2015, 07:44 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня.
Для забезпечення результативності треба, насамперед, знайти учнів, які ХОЧУТЬ брати участь у конкурсі. Вчитель має зацікавити дітей. Вахливу роль у цьому відіграє і позиція адміністрації школи, шо стимулює (чи не стимулює) як учителів, так і учнів.
 Слід враховувати певні матеріальні витрати і бути готовим взяти їх на себе (не всі сім'ї мають кошти на оформлення робіт).
Написання роботи. Важливо правильно обрати тему, враховуючи як потреби, так і можливості учня (вік та інтереси дитини, наявність джерельної бази, новизну і перспективність роботи). Після вибору теми треба правильно її сформулювати. У назві має бути предмет і об'єкт дослідження. Наступний крок - визначення наукової та практичної актуальності, формулювання гіпотези, мети, завдань, а вже потім складання проекту роботи. Так діти вчаться бути не школярами, а науковцями.
Бажано, щоб у щколі вчителям, які працюють з МАНівцями, давали методичний день. Це дасть змогу зустрітися з науковцями, попрацювати з ширшим масивом джерел (наприклад, у обласній бібліотеці), а значить - більше можливостей для вибору тем. Важливо правильно розрахувати часові рамки написання роботи.
Колеги! Ніколи не пишіть роботу за дитину. Хай краще учень 50 разів її переробить, але напише сам. Тоді і захист буде якісним, і підготовка до контрольної (все треба робити самому, а не за мене зробить учитель).
При підготовці до контрольної роботи варто орієнтуватися не на матеріал за конкретний клас, а на весь курс. 
 
Вибачте, допишу пізніще.
 
методистДата: Вівторок, 07.04.2015, 10:57 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня, колеги. Звичайно, працювати треба із кожним учнем, який виявив бажання, проте для участі у конкурсі-захисті відбір обов'язковий! І почати бажано з аналізу рівня навчальних досягнень учня з базового предмета: якщо дуже слабкі знання і вміння, краще не брати таку дитину, бо постраждає загальний результат. А якщо уже наперед відомо, що контрольну роботу учасник не напише навіть при посиленій підготовці - у чому ж тоді сенс участі?
А щодо колоквіуму - на нього необхідно чимало часу, тому, на мою думку, часте використання колоквіуму як основної форми навчально-контролюючої діяльності недоцільне у школі (на відміну від ВУЗів, де на колоквіум виділяється не менше 2-3 годин).
 
норенкоДата: Вівторок, 07.04.2015, 13:25 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Для участі в МАНвчитель долучає учнів, які мають власне бажання працювати над науково – дослідницькою роботою і високий рівень знань. Адже значущою є контрольна робота з базового предмета. Завдання випробувань - це часто задачі математичних олімпіад, тому підготовка до написання роботи має бути над опрацюванням учнями позапрограмного матеріалу, що допоможе їм розв’язувати нестандартні і специфічні завдання.
Шляхи виходу зситуації:
1. Робота учня здопомогою вчителя над завданнями високого рівня.
2. Бажання і вміння дитини готуватися до розв’язку завдань, які потім знадобляться їй в подальшій діяльності.
3. В учнів повинні сформуватися вміння застосовувати відповідні формули, теореми для розв’язку запропонованих завдань під час випробувань.
4 Робота має бути системною і не менше тієї кількості годин, яка є в учнів профільних класів.


Повідомлення відредагував норенко - Вівторок, 07.04.2015, 13:27
 
galiastorojukДата: Вівторок, 07.04.2015, 14:01 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Маю бажання долучитися до авторитетних думок колег. Важливо,щоб і дитина,і учитель були готовими співпрацювати. Починати підготовку потрібно не за місяць до написання контрольної роботи,а за рік,тоді результат очевидний.Це означає,що з учнем потрібно працювати з середньої ланки школи, Звичайно,працювати потрібно систематично,за програмою поглибленого рівня,багато матеріалу потрібно опрацьовувати наперед.Це велика робота наукового керівника,для якої потрібно більше часу,ніж є.Обов"зково треба ознайомлюватися з контрольними роботами ,які учні пишуть у Києві,залучати юного дослідника до їх виконання.
 
колега4322Дата: Вівторок, 07.04.2015, 16:10 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
З досвіду щодо написання контрольних робіт.
Починаємо з вересня, одночасно з підготовкою до олімпіад. Я формую невеличкі групи (2-3 особи). Це може бути 1 МАНівець і 2 "олімпійці". Повторюємо матеріал за 7 клас. Тут важливий елемент змагання між учнями. Далі групи змінюються. МАНівець залишається, а на місце семикласника приходить восьмикласник, 9-класник, 10-класник. Після закінчення групової роботи з кожним займаюся індивідуальною підготовкою чи то до олімпіади, чи то до МАН.
На жаль, самого ентузіазму вчителя тут недостатньо. Бажано рекомендувати адміністрації шкіл давати індивідуальні години педагогам, які працюють з обдарованою молоддю, і не годину, а години. 
При підготовці у мене виникає ще одна проблема. У старшокласників зазвичай по 7 уроків. Тому груповою роботою треба займатися на нульових уроках (з учнями 7, 8 кл.), індивідуальною на 8 уроці чи вдома на вихідних. 
Щодо висловів колег про важкі завдання. Так, важкі, але ж ми працюємо з юними науковцями. Тому вирішуємо різнорівневі завдання з інтернету. Максимальних балів не набираємо, але більше половини завдань зробити можна. 
Тепер про захист. Він є трохи суб'єктивним. Дитина може чудово володіти матеріалом, але в силу темпераменту подавати його не так, як хочуть члени комісії. Навіть зовнішність тут може відіграти свою роль. А що вже говорити про власне бачення певної проблеми! Тому важливо вільно орієнтуватися у своїй темі, уміти ставити запитання і відповідати на них (цього всі вчаться на уроках) і не боятися захисту. Дуже допомагає мені психолог Антоніна Юріївна, яка системно працює з моїми дітьми.
Сам захист треба вивчити напам'ять і проговорити його перед аудиторією хоча б з 20-30 разів. У мене діти тренуються перед вчителями різних предметів, випадковими гостями школи, учнями свого класу, інших класів. Позитив - непередбачувані запитання та досвід виступу. Звичайно, хвилювання буде, але захиститися дитина зможе на гідному рівні.
Ще кілька речень. Важливим стимулом для учнів є стипендія. Сподіваюся, що вона буде і надалі. Добре було б відновити фестивалі, на яких нагороджували переможців. Діти цього заслуговують.
Успіхів всім!  


 
sv210782Дата: Вівторок, 07.04.2015, 18:35 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня колеги. На мою думку причиною низької успішності учнів при написанні контрольних робіт в конкурсі МАН є недостатня підготовка учнів до вирішення нестандартних завдань. Слід зауважити, що завдання, які пропонуються на контрольних роботах, як правило, високого рівня. Саме тому, щоб досягти високого результату вчитель повинен більше працювати індивідуально з учнем.
 
методистДата: Середа, 08.04.2015, 16:21 | Повідомлення # 10
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую усім учасникам форуму - вважаю, це справді зацікавлені педагоги, небайдужі до своєї і учнівської праці. Забезпечення спільно із учнем результату - це вияв поваги до особистості школяра, адже не кожен знає точно, яким шляхом досягнути успіху. На вчителеві лежить велика відповідальність, і якщо він сам у своїх можливостях не впевнений, не варто, як це часто буває, списувати на "контингент". Інколи нам, дорослим, слід підтягнутися до рівня учнівських запитів, щоб потім не було незручно... Бажаю взаєморозуміння і самоповаги, творчих висот і задоволення від спільної інтелектуальної праці!
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz