Середа, 30.07.2025, 22:52
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Майстер-клас - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Майстер-клас
greshnik1515Дата: П`ятниця, 03.04.2015, 14:58 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня всім учасникам форуму. Можливо, я повторюсь, коли скажу, що в першу чергу потрібно враховувати  індивідуальний підхід до дітей. Якщо для одного учня похвала звучить як стимул, то іншого цим не купиш.Наступним важливим моментом є вікова категорія. В  середніх класах можна навіть вербальними способами зацікавити, а в старших - перш за все  потрібно  побороти скепсис. Безперечним є те, що більшість проблем, які  висвітлюються авторами програмових творів, є зовсім не актуальними для нинішніх учнів і, навіть більше того,  незрозумілі їм.  В своїй практиці я намагаюся підвести учнів до "відкриття" твору з сучасної точки зору, що  є дуже важливо, адже  головний мотиваційний "двигун" - "Для чого це мені?" зіграє вирішальну роль. Часто користуюся  прийомом несподіванки при  знайомстві з  письменником.   Використовую інтерактивні форми роботи, наочність, засоби  мультимедіа - все це  сприяє розвитку інтересу  учнів до навчального процесу. Але, я вважаю, що особистіть вчителя, його   психологічний настрой, залюбленість у свій предмет відіграє первинну роль у проведенні уроку. Кожен урок  має бути особливим, не повторювати інші. Не так багато ми маємо  можливостей використовувати ТЗ, на жаль. На уроках літератури провідним методом повинна бути робота з текстом. Для цього я  використовую такі способи, що спонукають читати, як  складання плану, аналіз конкретно вказаних епізодів, переказ  уривків, що найбільше сподобались, відповіді на  попередньо дані запитання по змісту, спонукаючи всіх учнів до активного пошуку, до активної дії.
 
kathurlyubovДата: П`ятниця, 03.04.2015, 15:39 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Мотивація навчальної діяльності необхідна протягом усього уроку, на початку  ми повинні зацікавити учнів ( "незакінчене речення", "Так чи ні", ін.), потім необхідно спонукати до роботи ( "проблемні запитання", робота в групах, парах, "Гронування", ін.), а в заключній частині хочеться побачити, які висновки учні  зробили для себе ( "Мікрофон", "Закінчи речення", "Точка зору", ін.) Я думаю, що тільки за таких умов можна вважати урок вдалим.

Додано (03.04.2015, 15:39)
---------------------------------------------
greshnik1515, я погоджуюся з Вами!!! На уроці літератури - текст в першу чергу!

 
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz