Понеділок, 01.12.2025, 17:00
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Як не зашкодити дитині - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Як не зашкодити дитині
petrakivka-nvkДата: Четвер, 24.09.2015, 10:30 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Хочу підримати думку методиста,про те ,що робота з обдарованою дитиною у сільській місцемості відрізяється від роботи у в великому місті. Перед учителем насамперед постає завдання у повному задоволенні запитів обдарованої дитини у поглибленому виивчені предмета серед звичайних дітей,звичайної програми.По-друге,вчителеві потрібно запобігти розвитку в  обдарованої дитини переоцінки своїх можливостей.У роботі з
цією категорією учнів вчителю потрібно не тільки створити сприятливі умови для їх розвитку на
уроках і в позаурочній діяльності, а й психологічно готувати до наполегливої
праці. Вони мають усвідомити, що розвинути здібності й досягти успіху можуть
лише ті, хто готовий подолати труднощі. Брак таланту пояснюється не збідненою
людсь­кою природою, а відсутністю сильних натур, здатних вия­вити мужність,
наполегливість, сувору дисципліну в само­освіті — самовихованні, в критичному
самоосмисленні за­гальноприйнятих норм, стереотипів, у захисті нового.
 
LilyaДата: Четвер, 24.09.2015, 13:18 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Працюючи довгий час у школі, можу з певністю сказати, що обдарованість дитини залежить від трьох основних факторів:
1. Генетична спадковість, тобто природні здібності дитини (здатність до ефективної діяльності у певному напрямку).
2. Навколишнє середовище, тобто наявність школи, вчителів,  у яких дитина може розвинути свої природні задатки.
3. Умови сімейного виховання, в яких особа буде відчувати підтримку і допомогу батьків.
   Поєднання всіх факторів дає успішний результат. Обдарованість сама не може існувати.Її треба розвивати.
   Головна роль у розвитку дитини належить школі. Поряд з вимогливістю, вчителю важливо турбуватись про позитивний стан учня. Адже обдарована дитина, в значній мірі, вразлива, гостро сприймає критику в свою адресу.
   Батьки в більшості випадків перебільшують можливості своїх дітей. Їм потрібно реально зважити потенціал учня. В цьому їм повинні допомоготи вчителі.
   Крім того, педагогам потрібно бути готовим до особливої поведінки обдарованої дитини, адже поведінка геніїв відрізняється від поведінки інших людей.
 
методистДата: Четвер, 24.09.2015, 14:34 | Повідомлення # 18
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
petrakivka-nvk, дякую за розуміння. Дійсно, переоцінка своїх можливостей (і дуже часто - "дякуючи" саме дорослим) - це один із каменів спотикання для дитини, яка поки що не готова до адекватної самооцінки. Тому погоджуюсь - вчителі повинні не тільки використовувати можливості дитини, але у першу чергу готувати їх до відповідного сприйняття поразки. Таким чином дитина позбавиться у майбутньому багатьох проблем, у тому числі і психологічних, і соціальних.
 
методистДата: Четвер, 24.09.2015, 14:47 | Повідомлення # 19
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Lilya, Ви дійсно назвали вагомі фактори, які впливають на розвиток обдарованості. Звичайно, їх більше- наприклад, стан здоров'я учня (особливо дітей з обмеженими фізичними можливостями); соціально-економічні умови проживання тощо... Особливим фактором вважаю (не боюся повторитися) неможливість прояву в існуючій системі освіти спеціальної обдарованості - школі в основному потрібні діти з академічною обдарованістю. А куди діватися іншим, особливо в умовах сільської місцевості?
 
tanyushazholomko92Дата: П`ятниця, 25.09.2015, 22:02 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
У дослідженнях провідного українського психолога І. Беханаголос ставиться на тому, що повноцінний розвиток особистості дитини може
відбуватися лише тоді, коли вона стає суб’єктом практичної діяльності. Сучасне
позашкілля є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно
реалізовувати набуті під час занять,котрі дитина обрала відповідно до своїх інтересів, знання.
   Організація роботи з обдарованими дітьми в умовах нашогозакладу спрямована на виявлення, розвиток, підтримку потенціалу кожного
вихованця
. Такожнашим колективом сформовано систему роботи з розвитку творчих здібностей
вихованців, формування у них стійкої внутрішньої мотивації до творчої
діяльності, збагачення досвіду комунікативно-творчої діяльності, формування
позитивної «Я–концепції» особистості. Що в свою чергу
 сприяє не лишесамореалізації вихованців у обраних ними видах навчально-творчої діяльності, а
і їхн
ій соціальній адаптації.
 
snigurlyubovДата: П`ятниця, 25.09.2015, 22:10 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я повністю згодна з lilya, обдарованість дитини залежить  саме від тих трьох факторів, але ж, зауважу, що на 100 дітей припадає лише 1 обдарована (це статистика), всі інші - просто здібні діти, адже, погодьтеся, обдарована дитина концентрує увагу, здебільшого, на своєму захопленні і практично виключає заняття тим, що її не цікавить, а здібні діти, навпаки, намагаються вхопити все (не без допомоги дорослих, як батьків, так і вчителів). Я згодна з висловлюваннями колег, що робота в сільській малокомплектній школі дуже    відрізняється від роботи у великому ЗНЗ (тут присутня конкуренція, яка рухає прогрес). Але, мушу зауважити, що майже всі генії вийшли з села. Просто, на мою думку, нам варто добре реформувати не тільки середню, а й вищу школу і дати дітям можливість розкритися, а не навантажувати ще більше обдаровану чи здібну дитину і тим самим втискати її в рамки. Обмежена обдарованість приречена, вона практично не розвивається. 
   А ще - дати можливість вчителю просто працювати з дітьми, відкривати їх, а не "звітувати", "брати участь", "досягати"..... Дякую за розуміння.
 
wildstrawberryteamДата: Вівторок, 15.04.2025, 13:15 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
smile
 
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz