П`ятниця, 25.07.2025, 06:19
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інтернет-школа як форма взаємодії учителя і учня - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Інтернет-школа як форма взаємодії учителя і учня
методистДата: Середа, 07.10.2015, 10:57 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Шановні колеги! Останнім часом помічено зниження активності та якості роботи вчителів в Інтернет-школі "Олімп", а, значить,  і її ефективності.  Запрошую до конструктивного діалогу із заявленої проблеми: чому не вдається? що заважає роботі? як усунути перепони? Хотілося б почути також відгуки про обрану форму взаємодії усіх учасників навчально- виховного процесу.
Кожна думка буде цінною для нас та послужить поліпшенню нашої спільної діяльності щодо підтримки обдарованості та загального розвитку школярів.
 
GlДата: Понеділок, 12.10.2015, 22:53 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
          Неабияку увагу в нашій школі приділяють 
роботі з обдарованою учнівською молоддю.
Одним із таких видів роботи є участь в Інтернет -
школі "Олімп". Хоч активність учнів, на жаль, на сьогодні критична.
якщо ще рік тому зацікавленість була рейтинговою, то цьогоріч це більше схоже
на примус.   Проте є учні, які характеризуються високою
самостійністю у процесі виконання олімпіадних завдань, вони легко адаптуються
до поставлених завдань.
       На мою думку,  активність знижена через перевантаженість шкільною програмою та участю
однієї дитини в декількох  предметних класах.



Повідомлення відредагував Gl - Понеділок, 12.10.2015, 22:57
 
petrakivka-nvkДата: Вівторок, 13.10.2015, 10:49 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Запропонована форма роботи   в Інтернет-школі "Олімп" на нашу думку досить якісна, яка дає змогу оцінити свої знання не тільки на рівні класу , а й серед однолітків району. Ця форма роботи дає змогу підготуватися не тільки до олімпіад, а й покращити рівень своїх знань з багатьох предметів, адже у сільській школі не завжди є можливість викладання предметів на профільному рівні. Спостерігається зниження активності участі учнів в Інтернет-школі "Олімп" через перевантаженість шкільною програмою та відсутністю бажання до поглибленого вивчення окремих предметів. В нашій школі обдаровані діти приймають участь у декількох предметних олімпіадах, на жаль, це  іноді відбувається з примусу вчителя, а не за бажанням учня.
 
методистДата: Вівторок, 13.10.2015, 13:25 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Дякую за поставлені проблеми, проте духе хотілося б не тільки констатації фактів, але й пропозицій щодо їх вирішення...
 
Katya_svystunДата: Середа, 14.10.2015, 13:54 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Специфіка Інтернет-навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, Інтернет-ресурсах і послугах, упливає на способи відбору і структуризації змісту, реалізації тих чи інших методик і організаційних форм навчання , що єсуттєвим для функціонування всієї системи. Учень відбирає і оброблює інформацію,  висуває гіпотези , приймає рішення, спираючись  на власний досвід і бачення проблеми. У центрі пізнання знаходиться проблема, яка вимагає роботи думки для її вирішення. Пізнавальна,мисленнєва діяльність індивіда дозволяє йому виходити за рамки отриманої  інформації, нарощувати нові знання. Роль мережевого викладача  полягає в тому, щоб допомогти учням , стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, нових поглядів на досліджуване явище , предмет. При цьому вчитель і учень залишаються співучасниками цього процессу в активному діалозі. Але тут виникає кадрова проблема. Перш за все необхідно навчити викладачів роботі з системою дистанційного навчання, при чому не тільки технічно, але й психологічно, адаптувати їх до мовної форми взаємодії з учнями. Кожний викладач має регулярно знаходитися в онлайновому режимі, щоб консультувати своїх учнів і спілкуватися з ними. Крім того, ДО допомагає вирішити ще одну важливу проблему:     в будь-якому класі є"середнячки", відстаючі й відмінники, і,  значить, під час дистанційного навчання, кожен з них буде дотримуватися свого графіку. Тому викладач має постійно бути в курсі справ своїх учнів. (
 
методистДата: Четвер, 15.10.2015, 09:34 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Katya_svystun, як ви оцінюєте можливості районної Інтернет-школи? Які бачите проблеми? Що пропонуєте?
 
natalie1961Дата: П`ятниця, 16.10.2015, 12:08 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
На нашу думку покращити інтерес учнів до Інтернет-школи "Олімп" можна тоді, коли учитель доведе учневі, що цей вид роботи може бути ефективним при підготовці до ДПА, ЗНО, що учень зможе поглибити свої  знання, які допоможуть йому при виборі професії.
 
wildstrawberryteamДата: Вівторок, 15.04.2025, 13:14 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
wink
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz