Понеділок, 28.07.2025, 14:02
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Традиції чи новації? - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Традиції чи новації?
методистДата: Понеділок, 04.04.2016, 16:37 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Шановні колеги! Позакласна робота вчителя профільної школи з предмета є необхідною складовою профільного навчання та професійної орієнтації школярів. Як це відбувається у Вашій школі? Які форми Ви обираєте? Чи готові Ви до новацій у позакласній діяльності? Пропоную обговорити цю проблему на прикладі популярних у школі предметних тижнів. Будемо раді спілкуванню з Вами!
 
missistykhaДата: Середа, 06.04.2016, 16:55 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня. На мою думку предметні тижні дають можливість педагогам підвищувати рівень кваліфікації, а учням показати свої знання, вміння, навички, розвивати організаційні здібності поглибити та розширити знання з предметів. 
Основне завдання предметних тижнів полягає в тому, щоб у ньому взяло участь якомога більше школярів. Під час підготовки заходів вчителі враховують, що позакласна робота має доповнювати урочну діяльність, а не бути зовсім відірваною від неї. Взаємозв’язок класної та позакласної роботи сприяє розвитку інтересу до матеріалу, який вивчається на уроках, активізує пізнавальну діяльність учнів.
Проведення предметних тижнів дозволяє внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчального процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів, розширити світогляд учнів, розвинути їхні творчі здібності, самостійність, естетичний смак, активізувати пізнавальну діяльність, збільшити інтерес до вивчення предметів.
На мою думку, готуючись до предметного тижня, кожен учитель повинен обрати такі форми роботи, які дадуть найвищий результат продуктивності учнів.
 
норенкоДата: Середа, 06.04.2016, 21:35 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Педагоги Катеринопільської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1готові й  впроваджують квест-технології. І
стало як раз доречним застосування цієї технології  під час підготовки до 200-річчя Т.Г.Шевченка.
Мені, як заступнику директора з виховної роботи хотілось підготувати і провести
такий захід, щоб він був цікавим і в ньому приймала участь  велика кількість учасників.   Так я
підготувала квест «Шевченко і шкільні науки». Несподіваним було для мене те , що на
сайті ІППО Київського університету ім.Грінченка в розділі «Як підготувати у
школі педагогічний Шевченко-quest» педагогам київщини пропонують ознайомитись з дидактичним матеріалом, серед яких є і моя робота. Її можна знайти за посиланням: http://ippo.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=3177 Проведення позакласного заходу в такій формі дуже сподобалось учням, як учасникам так і  вчителям, як суддям на
етапах. Після цього з’явились в нашій школі в рамках проведення тижня математикитакі квести: «Життя і творчість Т.Г.Шевченка мовою математики», «Математичні козацькі пороги». /2014-2015 н.р./
В 2015-2016 н.р під час проведення декади правових знань психологом школи Медвідь О.В. було підготовлено і проведено квест «Людина і суспільство».
Та ми не стоїмо на місці і методичним об’єднанням вчителів математики в рамках проведення «Освіта Катеринопільщини» підготовлено
цифровий ресурс, що був презентований 06.04.2016 року на РМО вчителів
математики веб-квест «Козацькі мандри».  Квест - сучасне інтелектуальне змагання, яке цікаве як для учнів, так і для вчителів, тому така форма роботи
має бути обов’язково під час проведення предметних тижнів.


Повідомлення відредагував норенко - Середа, 06.04.2016, 21:43
 
методистДата: Четвер, 07.04.2016, 09:05 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Ольго Михайлівно, дякую за популяризацію нової (відносно) форми роботи на нашому форумі та готовність поділитися власними надбаннями. Хотілося б, щоби у Вашій школі традиційним став також і веб-квест, упевнена, що Ви і Ваші учні вже давно до цього готові.
 
методистДата: Четвер, 07.04.2016, 09:18 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
missistykha, дякую за Вашу думку, якщо можна, поділіться власним досвідом, будемо вдячні.
 
LilyaДата: Четвер, 07.04.2016, 10:27 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
В Катеринопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2  для  учнів 10-11-х класів введено   екологічний профіль, а учні 8-9-х класів вивчають поглиблено біологію
Вчителі біології весною традиційно проводять Тижні біології на різноманітну предметну тематику.  У цьому році це був Тиждень Птахів.
Тиждень Птахів поойшов згідно плану.
Понеділок -Загальношкільна лінійка, присвячена Тижню Птахів.
               -конкурс плакатів на тему "Птахи".
Вівторок -  Уроки, виступи, лекції, бесіди учнів 8-х класів перед учнями 1-4-х класів.
              на тему "Птахи - наші вірні друзі".
Середа - Вікторина  для учнів 7-х класів "Чи знаєш ти птахів ?"
             Вікторина для учнів 5-11-х класів "Птахи".
Четвер - КВК  для учнів 8-х класів на тему "Птахи"
П'ятниця - У світі загадок. Конкурс "Розв'яжи задачі про птахів"
               Акція "Зробимо хатину  для пташини !"

  Матеріали Тижня Птахів висвітлено на сайті школи у розділі "Новини"
 
методистДата: Четвер, 07.04.2016, 13:51 | Повідомлення # 7
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Павле Сергійовичу, дякую, що приєдналися до діалогу. На Вашу думку, як можна організувати предметний тиждень із профільного предмета, який зорієнтує учнів на осмислений вибір майбутньої професії?
 
natalie1961Дата: П`ятниця, 08.04.2016, 07:21 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
В Петраківському НВК для учнів 10-11 класів введеноправовий профіль.В НВК постійно   упроваджуються інноваційні технологіїта методики навчання і виховання, які зацікавлюють учнів і вчителів знаходити інформацію, піддавати іїаналізу, систематизувати та вирішувати поставлені завдання. У формі КТС
зацікавили всіх учнів до участі у конкурсі «Мапа України власними руками», коли
на перервах, впродовж декількох тижнів учні в техніці квілінг створили мапу України на великому стенді, в кольорахпрапора нашої держави ,та на урочистій лінійці презентували свою роботу,
зробили колективне фото.З 22.02 по 27.02  КТС"А там, на Сході, клекотить війна..."головним завдання було - виховання почуття патріотизму талюбові до Батьківщини . КТС була організована в три етапи:               Іетап – виготовлення стенду і повідомлення завдань учням  кожного класу;               ІІетап – збір матеріалів для своєї сторінки;ІІІ етап – представлення робіт.«Герої серед нас, герої не вмирають» -під таким гасломпроходило представлення робіт.Учні 1 класу підготували сторінку «Малюнок солдату»;2 клас - щирі гарячі привіти нашим героям у виглядісимволів: птаха, прапора, зірки і руки підтримки;3 клас- почуття висловили за допомогою віршів;4 клас виготовили обереги для учасників АТО;5 клас згадали дату 20 лютого – День Героїв НебесноїСотні, яких згадали поіменно.7 клас зібрали матеріал про Момота Ігоря Федоровича. «Його життя – суцільний подвиг».8 клас висвітлили цікаві факти на тему: «Кіборги –сучасні Прометеї».9 клас згадали про анексію  Криму.11 клас випустили сторінку на тему «Наші випускники –захисники нашої держави».На квітень місяць розроблено  виховний захід у вигляді квесту, який задіюєвсіх учнів НВК. Метою квесту є: формувати інтерес учнів до предмету,  активізуватисприйняття матеріалу за  допомогою фотографій, малюнків,умовних графічних знаків, символіки різної наочності. Це дає змогу старшокласникам зорієнтуватися  на осмислений вибір майбутньої професії.Вчителі-предметники розробили  цікаві, нестандартні завдання по кожному класуна правову тематику.  Завдання попредмету розміщуємо в приміщенні школи або кабінеті  за картою-схемою, яку кожен клас має відгадатита виконати завдання. Коли завдання вирішується, вчитель дає букву до кодового
слова і учні приступають до виконання завдання з іншого предмету. І так поки
отримають всі букви до кодового слова. Кодове слово знає тільки організатор
квесту.  На заключній лінійці , при умовівиконання всіх завдань по предметах складаємо вислів (наприклад «Незалежна і
єдина будь навіки , Україно!»)Програми предметних тижнів замінюємо різними
новими методиками навчання і виховання  .
 
методистДата: П`ятниця, 08.04.2016, 09:47 | Повідомлення # 9
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Наталіє Петрівно, вітаю на форумі. Досвід цікавий, проте хотілося б уточнити саме профорієнтаційну складову квесту. Відомо, що учні не завжди обирають професію, у якій дійсно зможуть себе реалізувати, а тому, що престижна, "грошова", тому, що йдуть друзі і т.ін. Як їм допомогти визначитися через предметний тиждень?
 
natalie1961Дата: П`ятниця, 08.04.2016, 10:16 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Використовуючи інформаційні ресурси Інтернету  та інші джерела інформації,  застосовуючи набуті знання , учням дозволяє краще ознайомитися з обраною професією в майбутньому, адже тут використовуються знання з усіх предметів. Ким би не збирався  стати учень, який фах не обрав би , він навчиться правильно міркувати, організовано діяти, що стане допомогою у виборі професії.
 
ЛюдаДата: П`ятниця, 08.04.2016, 11:25 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Шановні учасники дистанційного семінару "Новий  підхід  до проведення предметних тижнів у профільній школі,"мені приємно зустрітися на форумі та обговорити одну із
форм позакласної роботи - предметний тиждень. Традиції чи інновації? Що
таке квест і чому він так подобається школярам? Чи готові вчителі до новацій у
позакласній роботі?  Однією ізновацій у позакласній роботі є проведення квестів  (різновид  ігор, в яких герой проходить за запланованимсюжетом, прагнучи виконати якесь доручення . Для досягнення цієї головної мети героюнеобхідно спочатку виконати кілька другорядних завдань . Виконання цих підзадач може зводиться до під-підзадач іт.д.).Таким чином, проходження квесту
чимось нагадує  рішення
своєрідної  логічної головоломки.
Проведення квестів у нашому навчальному закладі практикують вчителї :
української мови та літератури Шараєвська Л.В. та вчитель біології і географії
Гончар С.М.  Аналізуючи проведення
предметних тижнів  з використанням
квестів можна зробити висновок:  Це дає можливість в нетрадиційнійобстановці, в ігровій формі краще засвоїти програмовий матеріал, учні є  безпосередніми активними учасниками. Це їм
дуже подобається. В процесі підготовки до проведення квесту  вчителі мають можливість підвищити свій
фаховий рівень.


Повідомлення відредагував Люда - П`ятниця, 08.04.2016, 11:27
 
OVAДата: Понеділок, 11.04.2016, 09:22 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Відповідно до плану методичної роботи та з метою розвитку творчості, логічного мислення, самостійності, зацікавленості учнів до предметів та встановленню міжпредметних зв’язків, у ліцеї щорічно проводиться предметний тиждень з математики, фізики, інформатики (МІФ). Вчителі МО готують низку цікавих нестандартних уроків, проводять багато цікавих та змістовних заходів, конкурсів на яких учні 8-11 класів показують свої знання, вміння, навички та
творчі здібності.
В рамках тижня проводяться, зокрема, такі заходи:
  • Конкурс  буклетів,газет, кросвордів, загадок, презентацій, відеороликів, сайтів, проектів учнів.
  • Виставка робіт учнів «Юні винахідники»
  • Цікаві вікторини та бліц-турніри з фізики, математики,інформатики.
  • Предметні квести, які дуже подобаються учням, мотивують їх,спонукають до поглиблення своїх знань.
  • «Математична пошта» - кожен клас отримує нестандартні задачі, розв’язки яких учні надсилають на електронну скриньку ліцею. Потім визначається
    переможець – той, хто надіслав найшвидше правильну відповідь.
  • Інтелект-ігри «Найрозумніший», «Золотий байт», «Морський бій», «Архімеди»     та ін.
  • Брейн-ринг – проводиться зазвичай між учнями та випускниками ліцею, а також між учнями та вчителями, або між учнями та батьками ліцеїстів.
    Такі інтелектуальні змагання дуже подобаються як дітям, так і дорослим.
  • Екскурсії до вищих  навчальних закладів на  «День відкритих дверей».
  • «День відкритих дверей» у ліцеї

та інші

Усі заходи проводяться з використанням ІКТ та допомагають учням ще більше зацікавитися точними науками, та визначитися із вибором майбутньої професії.
На мою думку, такі традиційні предметні тижні, які постійно видозмінюються за допомогою сучасних новацій, дуже корисні для всіх суб'єктів навчально-виховного процесу.


Повідомлення відредагував OVA - Понеділок, 11.04.2016, 09:26
 
методистДата: Вівторок, 12.04.2016, 10:39 | Повідомлення # 13
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Колеги, дякую за участь у форумі. Чекаю наступних зустрічей та професійного спілкування.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz