Знання новітніх технологій - необхідність для вчителя?
|
|
Lilya | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:54 | Повідомлення # 16 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Статус: Offline
| Я в певній мірі згодна з І.Підласим, що освіта потребує якісних послуг, які повинні високо оплачуватись. Проте, в освіті ми не можемо все міряти грошима, ми не можемо відкинути безкорисливість, гуманні відносини, вільне (на рівних) спілкеування з дитиною
|
|
| |
методист | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:58 | Повідомлення # 17 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Lilya, "на рівних" - це як?
|
|
| |
Lilya | Дата: Четвер, 27.11.2014, 17:02 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Статус: Offline
| Сучасний вчитель не повинен відкидати традиційні методи викладання предмету, але учитель може бути тільки тоді сучасним, коли він знає, володіє, застосовує сучасні технології, передові методи викладання свого предмету Для того, щоб вчити інших-треба самому постійно вчитиссяДодано (27.11.2014, 17:02) --------------------------------------------- На рівних - це демократичне спілкування, це учитель і учень рівноправні учасники навчально-виховного пороцесу, це застосування інтерактивних технологій навчання
|
|
| |
Adminschool | Дата: Четвер, 27.11.2014, 17:06 | Повідомлення # 19 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| У залежності від того чому надається пріоритет, використовують принципово відмінні між собою технологічні схеми організації навчально-виховного процесу. Не всім у сучасному ринковому світі потрібні знання. Для когось більш важливим є розвиток певних здібностей, талантів, обдарувань. Тому про ефективність тієї чи іншої технології можна говорити лише у сполученні з її цілями. Розглядачи три технології І.П.Підласого, вважаєм, що для загальноосвітньої школи більш прийнятніша партнерська технологія, а у профільних класах, в залежності від напряму, доцільнішими будуть продуктивна та поблажлива.
|
|
| |
методист | Дата: Четвер, 27.11.2014, 17:08 | Повідомлення # 20 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Цитата Lilya (  ) Сучасний вчитель не повинен відкидати традиційні методи викладання предмету, але учитель може бути тільки тоді сучасним, коли він знає, володіє, застосовує сучасні технології, передові методи викладання свого предмету Згодна, а наскільки, по-вашому, наші вчителі сьогодні відповідають отому "сучасний вчитель"? Часто це зводиться для декого тільки до значення "той, хто живе сьогодні", а комп'ютер увімкнути просять учня.
|
|
| |
методист | Дата: Четвер, 27.11.2014, 17:20 | Повідомлення # 21 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Adminschool, це Ваша особиста думка, чи колегіальна? Ви суперечите собі, бо привязуєте технологію до категорій учнів, а не до цілей і пріоритетів
|
|
| |
svitlana | Дата: Четвер, 27.11.2014, 17:26 | Повідомлення # 22 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Польське народне прислів"я говорить: "Що занадто, то не здраво". Так і у використанні новітніх технологій навчання потрібно тримати відповідний баланс, не забувати, що на уроках літератури основну частину часу потрібно відводити на роботу з текстом. А тут уже є простір для використання різних інтерактивних методів: "ажурна пилка", "малюнок на скелі", "гронування", "викинути зайве", рольові ігри тощо. В старших класах форми роботи ускладнюються, старшокласників, на відміну від учнів середньої ланки, грою зацікавити складно, вони потребують конкретних завдань, частіше пов"язаних з використанням ком"ютера, а також срямованих на розвиток навичок спілкування з аудиторією.
|
|
| |
Ксюша | Дата: Четвер, 27.11.2014, 19:37 | Повідомлення # 23 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Яку б технологію ми не взяли, вона має свої плюси і мінуси. Виходячи з досвіду роботи, можу сказати, що мені особисто більше імпонує технологія співробітництва, учень і вчитель повинні бути на рівних, висловлювати свої думки вільно, не прагнучи догодити комусь, вміти використати знання на практиці. Література - це предмет, який не тільки навчає, а й виховує, а як можна виховувати, коли учень не бере участі в обговоренні тієї чи іншої теми? А для того, щоб щось сказати, необхідно прочитати літературний твір! Саме технологія співробітництва і спонукає до цього. Та останнім часом часто переконуєшся в тому, що необхідне профільне навчання, бо є учні, яким навчання не приносить задоволення і вони просто чекають, коли закінчать школу, або ж вважають, що це їм просто не потрібно. Коли в одному класі знаходяться діти з різними потребами, то очікувати на гарний результат не доводиться. Якщо учень не бажає вчитися - нехай опановує якесь ремесло і працює. Необхідно реформувати освіту!
|
|
| |