|
 |
|
 |
Знання новітніх технологій - необхідність для вчителя?
| |
методист | Дата: Четвер, 20.11.2014, 13:46 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Сучасний учитель, на мою думку, не може ігнорувати те нове, що з'являється у навчально-виховному просторі, звичайно, якщо він поважає себе як фахівця і зацікавлений у результатах своєї професійної діяльності.
|
|
| |
Методист6900 | Дата: Четвер, 20.11.2014, 16:35 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Так, звичайно. Учитель повинен вдосконалювати свою професійну майстерність протягом усієї педагогічної діяльності, а новітні технології - вимога часу.
|
|
| |
Колега | Дата: Четвер, 20.11.2014, 17:03 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Сьогодення вимагає від вчителя підвищувати свою професійну майстерність. Впровадження новітніх технологій є дуже актуальним. Учні чекають від вчителя щось нове, а не давно забуте старе.
|
|
| |
методист | Дата: Четвер, 20.11.2014, 17:11 | Повідомлення # 4 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Шановні колеги, як ви ставитеся до того, що окремі вчителі, особливо старшого покоління, вважають навіть сьогодні найкращим засобом навчання дошку і крейду?
|
|
| |
методист | Дата: П`ятниця, 21.11.2014, 16:10 | Повідомлення # 5 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Цікаво, а який зміст Ви особисто вкладаєте у вислів "Мріяти – легко і приємно, думати - складно" ?
|
|
| |
Yalo | Дата: Понеділок, 24.11.2014, 19:38 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| На мою думку, знати і використовувати новітні технології потрібно. Адже це розширює можливості вчителя на уроці. Наприклад, при вивченні епохи Романтизму, важко, або практично неможливо дати повну характеристику добі без репродукцій картин відомих художників, музичних творів композиторів того часу. В такому випадку, на допомогу приходять комп'ютерні презентації, що містять: і текстовий матеріал, і зорові зображення, і музичний супровід, навіть відеоряд. Це лише маленький приклад використання ІКТ на уроках. Поряд з тим, вважаю, що використовувати новітні технології необхідно розумно, не перевантажуючи ними ні себе, ні учнів. Вони не повинні бути єдиною формою роботи на уроці. Не забуваймося, що основна форма роботи на уроках літератури - це робота з текстом!
|
|
| |
методист | Дата: Вівторок, 25.11.2014, 15:26 | Повідомлення # 7 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Yalo, а який саме обсяг використання інновацій на уроці Ви вважаєте оптимальним? Адже, користуючись цією формулою - "не перевантажувати" - дехто просто лінується, розуміючи, що урок, наприклад, з ІКТ - це принципово новий урок, підготовка до нього забере і більше часу, і більше зусиль. Та й знання треба освіжити. Чи не так? А роботу з текстом можна організувати за допомогою найрізноманітніших засобів, в тому числі і новітніх.
|
|
| |
Xyxa | Дата: Вівторок, 25.11.2014, 20:53 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Для справжнього Вчителя потрібне любляче серце і мудрість.А якщо цих якостей немає,то не поможуть ніякі новітні технології.Вчитель повинен бути прикладом чесності,гідності,щирості,порядності та інших чеснот.Якщо ж доросла людина лицемірить,веде себе як пристосуванець,сприймає несправедливість як належне,то чому вона може навчити дітей?Технології лише форма,а суть в душі людини.Головну увагу потрібно звертати на моральні якості педагога.Лише особистість може виховати особистість.І це чудово вдавалося Вчителям,що використовували дошку і крейду.З повагою.Хуха.
|
|
| |
методист | Дата: Середа, 26.11.2014, 09:51 | Повідомлення # 9 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Xyxa, згодна з Вами на всі сто, проте я б не відмежовувала душу від професійності. Сучасний учитель з високими моральними якостями буде прекрасним вихователем, проте, на мою думку, не зможе себе реалізувати саме як "навчатель", бо у своєму розвиткові у світлі останніх вимог буде відставати від учня. Тому мусить іти в ногу з сучасністю. А ще - аморальна людина в принципі не має права бути педагогом. З повагою, учитель, який колись використовував дошку і крейду.
|
|
| |
cozhushko2015 | Дата: Четвер, 27.11.2014, 15:38 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Я вважаю, що думати - складно, а мріяти легко і приємно, тому що мрія - це щось швидкоплинне, недосяжне і не завжди підкріплюється кінцевим результатом. А думати... потрібно знаходити рішення, а це інколи важко дається. Додано (27.11.2014, 15:38) --------------------------------------------- Знати новітні технології - це вимога часу, застосовувати їх однозначно потрібно, але розумно і де потрібно, не "захаращувати" ними кожен урок. Адже програма вимагає від учнів знання тексту твору, теорію літератури - а це такі уроки, на яких доцільно, на мою думку, використати дошку, крейду, підручник , текст твору. Я вважаю, що все у навчально-виховному процесі залежить від учителя: якщо учитель творчий, то і його учні будуть розвиватися творчо. Бо мені імпонують слова В.Сухомлинського: "Я знаю представників багатьох спеціальностей, але, я в цьому впевнений, людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі". Сучасна наука, що дає визначення творчості: діяльність, яка породжує щось якісно нове і таке, що відрізняється неповторістю, оригінальністю, а, як відомо, все нове - це давно забуте старе...
|
|
| |
Adminschool | Дата: Четвер, 27.11.2014, 15:51 | Повідомлення # 11 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| Сучасна освіта вимагає від учителя високого професіоналізму в основі якого досконале знання педагогічних технологій. Попит на майстрів грамоти завжди великий і їхні професійні послуги потрібні. Вчитель повинен визначатися яку технологію взяти на озброєння, адже він вільний у своєму виборі. Вагомі і швидкі успіхи там де використовуються нові технології. Для вирішення нових завдань не підходять знайдені в минулому рішення.
Повідомлення відредагував Adminschool - Четвер, 27.11.2014, 15:59 |
|
| |
Наталія | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:15 | Повідомлення # 12 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Засоби навчання на базі нових інформаційних технологій, в сукупності з навчально-методичними матеріалами (підручники, навчальні посібники для учнів, методичні посібники, рекомендації для вчителя) утворюють певну цілісність, представлену певним складом і структурою. Тобто в сучасному суспільстві неможливо використовувати прості засоби навчання без поєднання їх з новими інформаційними технологіями. Тому вчитель повинен вільно володіти такими засобами навчання.
|
|
| |
svitlana | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:36 | Повідомлення # 13 |
Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Дійсно, вчителю дуже важливо викликати в учнів інтерес до теми, яку вони будуть вивчати на уроці, перетворивши їх із пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Необхідно створити таку атмосферу, яка б спонукала дітей думати, ставити запитання та самостійно шукати відповіді. При цьому змінююється і роль вчителя - він перестає бути центральною фігурою і займається лише загальною організацією навчального процесу: готує до уроку необхідні завдання, формулює питання для обговорення в групах, дає консультації, допомагає в разі затруднень. Все це сприяє розвитку творчих здібностей учнів, активізує їх розумову діяльність. розвиває логіку та критичність мислення, мовленєві, ораторські вміння та навички, допомагає проявити особисте "Я" Adminschool,
|
|
| |
Lilya | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:49 | Повідомлення # 14 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Статус: Offline
| Практична педагогіка відповідає потребам часу. Вона слугує людині, вчить її гармонізувати відносини з оточуючим світом, пристосовуватись до труднощів, до максимальних умов.
|
|
| |
методист | Дата: Четвер, 27.11.2014, 16:51 | Повідомлення # 15 |
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Статус: Offline
| Шановні колеги! Хотілося б побачити тут Ваші власно-народжені, вимучені нелегкою працею думки про ті вже "заяложені" інновації - думки практика, підкріплені досвідом, а не вичитані із розумних книжок. Можна на це розраховувати?
|
|
| |
| |