П`ятниця, 25.07.2025, 06:21
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Знаю, як... - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Знаю, як...
методистДата: Четвер, 22.01.2015, 12:44 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Часто вчитель не задумується над тим, як ставиться учень до його предмета, чи розуміє дитина, навіщо їй вивчати, наприклад, літературу, якщо вона мріє бути економістом... Тому етап мотивації навчальної діяльності на уроці зазвичай відсутній або непомітний для учня.
Цікаво дізнатися Вашу думку та познайомитися із досвідом роботи з цього питання
 
ValyaДата: П`ятниця, 23.01.2015, 16:48 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Навчальна діяльність обов'язково повинна бути мотивована. Учитель зобов'язаний кожен вид діяльності учнів оцінювати обгрунтувати, щоб діти зрозуміли, чому їм виставлений той чи інший бал.
 
методистДата: П`ятниця, 23.01.2015, 16:55 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Оцінка як інструмент виміру навчальних досягнень на уроці, на моє переконання, може бути потужним чинником мотивації великої частини учнів, особливо тих, для кого важливим мотивом для учіння є досягнення успіху
 
YaloДата: П`ятниця, 23.01.2015, 18:02 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Використання різних формроботи на уроці української чи світової літератури значно підвищує мотивацію
навчальної діяльності учнів, вдосконалює навчально-виховний процес, створює
атмосферу творчої діяльності. Серед  форм,що підвищують інтерес до літератури як предмета в цілому можна назвати такі: « проблемні
запитання», « дерево рішень», « вільне письмо», « рольова гра», « займи позицію», « робота з епіграфом», метод« прогнозування» тощо. Зацікавленню літературою також сприяє позакласна робота:
різноманітні конкурси, вікторини, ігри,  літературні тижні, виховні заходи.          Школярі вчаться висловлювати власні думки,робити висновки, творчо працювати. Таким чином у них підвищується інтерес до
навчання.
 
kathurlyubovДата: Субота, 24.01.2015, 15:26 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Вважаю, що мотивація навчальної діяльності є дуже важливим етапом на уроках літератури, адже учнів потрібно налаштувати на роботу, підготувати до сприйняття твору. Я завжди намагаюся акцентувати увагу учнів на тому, навіщо нам потрібно вивчати той чи інший твір, чим він буде нам корисний, чого ми можемо навчитися, вивчаючи його, намагаюся пов'язати твір із життям, з іншими шкільними предметами, такими як історія, художня культура, довести, що не важливо, яку професію учень хоче обрати, головне - бути гідною людиною, а навчити цього може література.
 
AdminschoolДата: Понеділок, 26.01.2015, 17:21 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Вивчення літератури неможливе без правильної мотивації навчання та розвитку інтересу до нього. Вихованню позитивної мотивації сприяють загальна атмосфера творчості в класі, включення учнів в колективні форми організації різних видів діяльності, доцільним буде використання інтерактивних технологій. Завдання вчителя полягає у забезпеченні постійних мотиваційних дій на всіх етапах уроку.
        На початку уроку учень повинен зрозуміти, що корисного і нового він дізнається на ньому, де може застосувати набуті знання. Для цього можна використати такі інтерактивні методи: Бліц - гра, "Впізнай твір", "Розминка", "Асоціативний кущ", "Ключові слова", "Заочна екскурсія", "Це цікаво", "Поетична хвилинка", та інші. При оголошені теми та мети уроку можна використати стратегію передбачення - за допомогою прислів’їв, приказок, загадок, фразеологічних зворотів, або ключових слів, записаних на дошці, учні передбачають тему, мету уроку.
        На етапі закріплення і посилення мотивації можуть бути використані чергування різних видів діяльності: репродуктивних і пошукових, усних і письмових, а саме різні види літературних диктантів, технології «Ажурна пилка» або «Навчаючи вчуся», «Аналіз ситуації» та інші.
        На етапі завершення уроку важливим є вихід учня із діяльності з позитивним власним досвідом та позитивної мотивації перспективи. Тут доцільним буде використання таких методів та прийомів «Обери позицію», «Самооцінка», «Сенкан» та інші.


Повідомлення відредагував Adminschool - Понеділок, 26.01.2015, 17:26
 
методистДата: Вівторок, 27.01.2015, 11:33 | Повідомлення # 7
Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 47
Репутація: 0
Статус: Offline
Хотілося б, щоб і психологічний чинник не було упущено, адже одні і ті ж форми роботи для учнів різних вікових категорій застосовувати непрофесійно: вони не дадуть бажаного результату
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz