Середа, 16.07.2025, 01:15
 Портфоліо методиста
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Червень » 23 » Зерна досвіду - 2014
11:12
Зерна досвіду - 2014

18 червня Катеринопільська районна бібліотека гостинно зустрічала голів освітніх округів, директорів загальноосвітніх шкіл, заступників директорів з навчально-виховної роботи, щоб вкотре вони через спілкування, через конструктивний діалог здійснили обмін досвідом з актуальних питань організації освітнього простору району, проаналізували окремі аспекти освітянських проблем, намітили шляхи їх розв’язання.

Відкрила педагогічний міст  Т.Ю.Мовчан, начальник відділу освіти Катеринопільської РДА, яка наголосила на необхідності та важливості таких зустрічей, загострила увагу на тому, що старша школа повинна бути профільною.

До уваги учасників та запрошених запропоновано питання:

1. Із досвіду роботи освітніх округів: досягнення та проблеми                         

2. Про стан організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
 

3. Презентація роботи мережевого віртуального методичного кабінету освітніх округів у 2013-14 н.р.                                       

4. Презентація видавничої діяльності педагогічних працівників освітніх округів з питань профільного навчання та обдарованості

Педагогічний міст – це арена обміну досвідом, визначення проблем та окреслення шляхів їх подолання. Перспективний розвиток освітньої галузі, її поступальний рух до позитивних зрушень не може бути ефективним без глибокого аналізу здобутків та проникнення у суть кожної проблеми. Освітні округи, які діють у районі з 2012 року – новоутворення, що мають теоретичні напрацювання, проте практичний аспект діяльності потребує постійної уваги і корекції. Це можливо тільки через зацікавлений діалог безпосередніх учасників процесу. Тому до розмови запрошуються голови освітніх округів, які проаналізували досягнення профільної школи кожного освітнього округу, озвучили проблеми, які виникали у процесі роботи.

Профільне навчання – багатоаспектний процес, тому увага до кожного із аспектів через бачення учасників цього процесу на місцях є не тільки запорукою достовірності отриманих результатів, але й практична школа для інших суб’єктів освітнього простору. Досвідом упровадження профільного навчання та власним підходом до вирішення проблеми поділилися керівники закладів, які мають різний стаж роботи у галузі управління школою:  досвідчений директор Катеринопільської ЗОШ №2, опорної школи Катеринопільського освітнього округу Мандрика Л.В., у діалог із яким вступила Могильська О.П., молодий директор Ярошівської ЗОШ, що здійснює профільне навчання поза мережею освітніх округів.

Мережевий віртуальний методичний кабінет опорних шкіл освітніх округів було ініційовано з метою забезпечення дієвої платформи для мережевої взаємодії усіх суб’єктів округів із опорними школами. Це дистанційна форма навчання, обміну досвідом, самоосвітньої підготовки педагогічних працівників. Окремі напрацювання уже є, і ними поділилися заступники директорів Петраківського НВК Овчаренко Н.П. та Катеринопільського ліцею Тараненко О.В.

Видавнича діяльність навчальних закладів – це один із яскравих показників рівня методичної майстерності педагогічних працівників та компетентності управлінського апарату. Із деякими напрацюваннями в цій галузі ознайомили методист РМК Коровченко І.Ю., заступник директора Єрківської ЗОШ Сагало В.М..

Підведено підсумки полілогу, окреслено основні напрями подальшої роботи




 

Переглядів: 563 | Додав: методист | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz